Z
okazji Walentynek nauczyciele języka angielskiego Szkoły
Podstawowej w Strupinie Dużym – pani Urszula Rudnik oraz pani
Beata Białowąs zorganizowali Walentynkowy Koncert Karaoke. W
koncercie udział wzięli soliści i zespoły. Do śpiewu włączyła
się również publiczność. Uczennice klasy VIB: Weronika Nafalska,
Klaudia Semeniuk oraz Aleksandra Piotrowska wykonały utwory „Some
say” oraz „Lost on you”. Utwór „Alone” Alana Walkera
został wykonany przez uczennice z klasy I: Milenę Pieczykolan,
Nicole Nafalską, Magdalenę Knotowicz, Kupczyńską Wiktorię,
Magdalenę Nafalską, Maję Palczyńską. Tymon Iwaniec, uczeń klasy
III, zaśpiewał utwór „I feel it in my fingers”. Piosenka „Love
me like you do” została wykonana przez uczennice klasy V,
natomiast chłopcy z tej klasy wykonali utwór „Friends”. Wszyscy
uczestnicy otrzymali dyplomy za wspaniały występ oraz nagrody.
Podczas
koncertu nastąpiło również rozstrzygnięcie Walentynkowego
Konkursu na Kartkę Walentynkową zorganizowanego przez panie:
Urszulę Rudnik, Beatę Białowąs oraz panią Elżbietę Mulak .
W
kategorii klasy I-III laureatami zostali:
-Daniel
Karaniewicz I SP i Lena Pietrasiuk II SP (I miejsce).
W
kategorii klasy IV-VIII laureatami zostali:
I
miejsce: Wiktoria Koszałka VIA, Hubert Kusiak VII, Gabriela Kruk V,
II
miejsce: Roksana Sadowska VIA, Aleksandra Mazurek IV, Eryk
Hrynkiewicz VIA,
III
miejsce: Julia Samborska VIA, Łukasz Samborski V,
Wyróżnienie
otrzymali również Szymon Staniak V oraz Aleksandra Koszałka V.
Dodatkowo
zaprezentowaliśmy laureatów ogólnopolskiego konkursu z języka
angielskiego „Olimpiada Wiedzy Archimedes.Plus Lingua.Plus”,
którzy odebrali dyplomy oraz nagrody:
- Tymon Iwaniec – laureat II stopnia w kategorii klasy III SP,
- Oskar Iwaniec - laureat VI stopnia w kategorii klasy VI SP,
- Roksana Iwaniec - laureat IV stopnia w kategorii klasy VIII SP,
- Klaudia Nowak- laureat IV stopnia w kategorii klasy VIII SP,
- Aleksandra Piotrowska- laureat V stopnia w kategorii klasy VI SP.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.